Perinteiset taloushallintopalvelut maksavat aikaa
Digitaalinen kehitys etenee harppauksin, mikä voi tuntua kuormittavalta ja jopa pelottavalta. Sähköisesti hoidettavien velvollisuuksien lisääntyminen voi tuntua kiusaamiselta ja uudistukset turhalta menoerältä. Silti jokainen yrittäjä tietää myös, että tilanne, jossa omasta myynti- ja varaustilanteesta ei ole reaaliaikaista kuvaa, jossa erityisesti laskutus laahaa perässä ja verotilitykset myöhästyvät asettaa koko liiketoiminnan vaaraan.
Sähköinen taloushallinto onkin selvää rahaa yrityksen kassaan. Perinteiseen taloushallintoon verrattuna sähköinen taloushallinto kutistaa pienyrittäjän paperinpyörittämiseen käyttämää aikaa jopa 70%. Procountor taloushallintosovelluksen työpöytänäkymän avulla yrityksen kokonaistilanteen näkee yhdellä silmäyksellä, graafi kertoo kassatilanteesta reaaliaikaisesti ja myynti- ja ostolaskujen tilanne on listattu selvästi.
Miksi Procountor on pienyrittäjälle paras tapa hoitaa taloushallintoaan?
- Rahaa säästyy. Tiedot voi syöttää järjestelmään itse samalla vaivalla kuin niiden välittäminen tilitoimistoon veisi, jolloin niihin käytetty kokonaisaika ja siten myös kustannus puolittuu. Jos yrityksellä on työntekijöitä, voi käyttäjätunnuksia luoda rajattomasti, jolloin jokainen työntekijä voi tarvittaessa syöttää järjestelmään omat matkalaskunsa tai ostokuittinsa.
- Aikaa säästyy. Kun kuitit kuvaa heti kaupassa ja laskut ja muut paperit siirtyvät sähköisesti tilitoimistoon, sinne ei tarvitse ajella viemään niitä eikä papereita tarvitse haalia eri paikoista. Kaikki tiedot tilin saldosta laskujen maksutilanteeseen ovat myös samassa ohjelmassa ja näkymässä, joten tietojen keräämisen vuoksi ei tarvitse siirtyä monen ohjelman välillä. Sinun ei myöskään tarvitse kirjautua verkkopankkiin, vaan voit maksaa laskut ja palkat suoraan Procountorista. Voit myös laskuttaa välittömästi työn valmistuttua vaikka suoraan työmaalta.
- Tiedät täsmälleen missä mennään. Reaaliaikainen kokonaiskuva oman yrityksen taloudesta antaa mielenrauhaa ja mahdollisuuden reagoida ajoissa kaikkiin muutoksiin. Sinun ei myöskään tarvitse olla huolissasi ohjelmiston päivittämisestä tai tietoturvan ajantasaisuudesta, sillä selaimessa käytettävää ohjelmistoa kehitetään ja päivitetään jatkuvasti, niin että se vastaa lakisääteisiä vaatimuksia, eikä se vaadi sinulta mitään lisätoimia.
- Tiedot ovat turvassa ja olet vapaa käyttämään niitä missä tahansa. Kaikki tiedot ovat pilvessä, joten ne on automaattisesti varmuuskopioitu eivätkä ne ole sidonnaisia yhteen laitteeseen. Jos tietokone menee rikki tai varastetaan ovat taloustiedot turvassa ja niiden kanssa voi jatkaa välittömästi millä tahansa muulla laitteella. Mobiiliapilla taloustietoja voi lisäksi päivittää koska ja mistä vain.
Miten Procountor taloushallintopalvelut otetaan käyttöön? Onko muutos iso ja vaatiiko se aikaa?
Procountor sähköinen taloushallinto toimi pilvipalveluna, joten sitä käytetään verkon kautta. Tarvitset siis ainoastaan internet-yhteyden. Sen voi ottaa käyttöön vaikka kesken tilikauden, se ei vaadi laite- tai ohjelmistohankintoja ja käyttömaksuun sisältyy kattava käyttöohjeistus ja asiakaspalvelu. Voit kokeilla Procountoria ilmaiseksi kuukauden ajan ilman minkäänlaista sitoutumista tai luottokorttitietoja ja todeta itse kuinka helppo sitä on käyttää. Väitämme, että kokeilujakson jälkeen et halua enää vaihtaa vanhaan kirjanpitojärjestelmääsi.
Onko haussa lisäksi tehokkaasti toimiva ja ammattitaitoinen tilitoimisto?
Procountor sähköinen taloushallinto toimii saumattomasti tilitoimiston kanssa ja perustuu tehokkaaseen yhteistyöhön. Digikonttori tarjoaa sähköisen tilitoimiston kirjanpitosi kumppaniksi. Hoidamme kaiken kuten lähellä sijaitseva kirjanpitäjäsi, mutta sähköisesti. Asiakkaita meillä on kaikkialla Suomessa. Tunnemme toimialat ja meillä on ammattitaito kaikkiin taloushallinnon asiantuntijuutta vaativiin tehtäviin. Lisäksi olemme tavoitettavissa muulloinkin kuin kahdeksasta neljään – sähköpostitse meihin saa yhteyden kellon ympäri.
Ota yhteyttä niin kerromme lisää sekä sähköisestä taloushallinnosta että sähköisestä tilitoimistosta. Siirretään yhdessä yrityksesi digiaikaan!
Soita 0440 507209 tai lähetä s-postia info@digikonttori.fi