fbpx

Digikonttori

Asiakaslähtöinen tilitoimisto, jolle voit ulkoistaa koko yrityksesi taloushallinnon

Mikset antaisi ammattilaisen hoitaa lakisääteisiä ilmoituksia ja saada päivittäisiä raportteja yrityksesi tilanteesta? 

Yli 20 vuoden kokemus

Meillä on yli 20 vuoden kokemus yrittäjyydestä eri toimialoilta ja vankka ammattitaito varmistaa yrityksesi taloushallinnon onnistumisen.

Nopea asiakaspalvelu

Palvelemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla – olemme tavoitettavissa sähköpostilla ympäri vuorokauden ja vastaamme nopeasti. Joustamme sinun tarpeidesi mukaan.

Moderni

Käytämme uusimpia taloushallinnon ohjelmia ja emme pyörittele papereita – kaiken voi hoitaa sähköisesti mistä päin Suomea tahansa.

Tarina

 

Digikonttori on konkreettinen lopputulos kahden tekijän unelmasta luoda itselleen maailman paras työpaikka. Halusimme luoda työpaikan, jossa voimme tehdä työtä missä päin maailmaa tahansa, saada tehdä töitä kiinnostavien asiakkaiden kanssa ja tehdä juuri sitä työtä mistä sytymme – samalla oivaltaa ja oppia uutta.

Olemme molemmat yrittäjäperheiden kasvatteja, synnynnäisiä oman tien kulkijoita, vaikka taustamme ja aikaisemmat työkuviot ovatkin hyvin erilaiset. Rissen työhistoria on kaupalliselta alalta ja Jutan kokemus taas terveys- ja sosiaalialalta. Päätimme yhdistää kummankin voimavarojen ja osaamisalueiden parhaat puolet yhteen. Risse on taitava strateginen talousmestari, joka oivaltaa numeroiden tärkeyden, kun taas Jutta on vankka ihmissuhdeasiantuntija, joka hahmottaa ihmisten tarpeet selkeästi. Aloimme luomaan visiota tulevasta unelmastamme – saimme innostusta, iloa, rohkeutta ja uskoa Digikonttorin perustamiseen.

Digikonttorin missio on tarjota asiakkailleen osaavat tekijät, jotka löytävät henkilökohtaiset, toimivat ratkaisut yrityksen taloushallintoon. Panostamme asiakaslähtöisyyteen, luottamukseen ja täsmällisyyteen. Kirjanpito ja taloushallinto on mielestämme hauskaa sekä inspiroivaa – saammekin suurta tyydytystä itsellemme palvellessamme tyytyväisiä asiakkaita. Asiakkaita, jotka oivaltavat että yrittäjän arki helpottuu huomattavasti kun taloushallinto on ulkoistettu osaaville tekijöille. Olemme palkinneet itseämme kommenteilla: “Kiitos kun saitte silmäni auki miten paljon aikaa nyt säästän!”

Meidän visiomme on kannustaa yrittäjiä järkevään ajankäyttöön.

Kun aikaa ei kulu kirjanpitoon, laskujen maksamiseen tai muihin toimistotöihin, niin aikaa jää olennaisiin asioihin. Yrittäjä voi keskittyä enemmän yrityksen kasvuun, laajentamiseen tai itse perustyöhön. Tai panostaa enemmän aikaa perheelle tai vapaa-aikaan. Jokaisella yrittäjällä on omat tarpeensa joita pitää kuunnella. Meille suuri muutos ajatusmaailmassamme aukeni, kun itse oivalsimme oman ajankäytön merkityksen. Miten ihana vapaus oivaltaa, että tekemällä vähemmän itse asiassa teet enemmän! Ja teet juuri sitä mitä haluat tehdä – et mitä muut sinulta odottavat.

Pienet päätökset arjessa voivat olla hyvinkin merkittäviä elämänlaatuun. Päätös, että ulkoistamalla aikaavievät rutiinihommat alan luotettavalle ammattilaiselle voi johtaa uusiin mahdollisuuksiin ja oivalluksiin. Meidän elämämme ja toimintamme rakentuu ainutlaatuisista kohtaamisesta ja läsnäolosta. Pyrimme kuuntelemaan ihmisiä, pysähtymään hänen tarinansa kohdalle ja luoda parhaat mahdolliset rakenteet yhteistyölle. Siksi haluamme olla helposti lähestyttäviä ja inhimillinen yritys. Asiakkaan kokonaistilanne on perusta työllemme.

Emme voi ymmärtää asiakkaan tarpeita jos emme ymmärrä kokonaisuutta. Me toimitamme asiantuntijuuden, lakipykälät ja rutiinit taloushallintoon – yrittäjä toimittaa meille yrityksensä nykytilanteen ja vision. Yrittäjinä tuemme toisiamme ja osaamista jaetaan puolin ja toisin.

Meillä on ainutlaatuinen elämäntilanne,  saamme elää unelmaamme. Yrittäjyys on meille tapa olla ja elää – niin voit sinäkin!

UpTrade Oy  on perustettu 1994, jonka aikana olemme keränneet mittavasti hiljaista tietoa eri toimialoilta, jotka saat asiakkaana käyttöösi.

UPTRADE OY
0980156-8

Esplanaadi 62

10900 Hanko

Verkkolaskut 

Verkkolaskuosoite: 003709801568

OPERAATTORITUNNUS: 

E204503

OPERAATTORI:

OpusCapita Solutions Oy

 

 

Digikonttori

Digikonttori on kahden hengen tilitoimisto, jossa prioriteettina on asiakaslähtöisyys. Olemme asiakasystävällisiä ja palvelemme reilusti, asiakkaan parasta ajatellen. Meille voit levollisin mielin ulkoistaa koko yrityksesi taloushallinnon.

Meillä on yli 20 vuoden kokemus yrittäjyydestä eri toimialoilta ja vankka ammattitaito, jolla saamme rakennettua juuri sinun yrityksellesi parhaan, tehokkaimman ja kokonaisvaltaisen palveluratkaisun!

Meidän toimintatapamme perustuu asiakkaidemme perusteelliseen ymmärtämiseen ja hyvään palveluun. Olemme tavoitettavissa 24/7 sähköpostin välityksellä ja joustamme tarpeidenne mukaan.

Panostamme henkilökohtaiseen palveluun – yhdessä tekeminen ja oppiminen innostaa meitä! Meille on tärkeää luoda rehellinen sekä turvallinen yhteistyökenttä niin, että hommat hoidetaan loistokkaasti.

Kehitymme jatkuvasti. Olemme ajan tasalla, kouluttaudumme ja seuraamme aktiivisesti yritysmaailman kehitystä sekä lakien muuttumista. Tavoitteenamme on olla inspiroiva, innostava ja moderni täysin paperiton tilitoimisto.

Sovimme mitä teemme ja teemme mitä sovitaan. 

Asiakkaiden kanssa sovimme yhdessä työtehtävät, hoidamme tehtävät tehokkaasti ja veloitamme ainoastaan tehdyt työtunnit. Tarjoamme selkeän hinnoittelun. Me emme tarjoa pakettihintoja, vaan asiakkaana maksat tehdystä työstä – et ylimääräisestä.

Täysin paperiton taloushallinto on kannattavaa yrittäjälle. Aikaa ei kulu laskujen maksuun tai kuittien etsimiseen. Aikaa jää siten itse oleelliseen – yrittäjyyteen, johtamiseen, kehittämiseen ja kasvuun!

Ota rohkeasti yhteyttä!

Ota yhteyttä

Soita 0440 507209 tai lähetä s-postia info@digikonttori.fi

alempi uusi koodi